Wie zijn wij?
Ons team van ZorgConnectie bestaat uit Mirjam (praktijkassistente en telefoniste), Dennis Tappij Gielen (eigenaar en marketeer) en Jamila Ekkel (eigenaar en psycholoog / ondernemer in de zorg). Mogen wij jou helpen?
Hoe is ZorgConnectie ontstaan?
Wij zijn Dennis en Jamila van ZorgConnectie. Aangenaam!
ZorgConnectie is in 2018 in het leven geroepen vanwege een onvrede met het huidige zorgsysteem in Nederland. Patiënten/cliënten hebben moeite met het vinden van een hulpverlener die past bij hun klachten; zij krijgen een hele zoektocht voor de kiezen, terwijl ze daar eigenlijk op het moment van ziekte of uitval de puf niet voor hebben… Met andere woorden: wij vonden dat dit beter kan en moet.
Daarnaast word jij als hulpverlener in eerste instantie onvrijwillig belast met allerlei bureaucratisch geneuzel (belastingdienst, dossierverwerking etc.). Je wilt je dan liever niet ook nog druk hoeven maken om het vol krijgen van je agenda, toch?
Jamila is zelf hulpverlener, Psycholoog NIP, en heeft een eigen praktijk in Arnhem. Zij heeft inmiddels jaren ervaring met dergelijke frustraties. De afgelopen jaren hebben wij (Jamila en Dennis) nauw samengewerkt om oplossingen te bedenken voor de dagelijkse frustraties waar praktijkeigenaren mee kampen. Wanneer je bijvoorbeeld je agenda opent en er slechts een aantal afspraken in staan voor de komende weken, kun je het daar flink benauwd van krijgen. Vooral als de huur binnenkort betaald moet worden. Sinds twee jaar heeft Jamila daar geen stress meer van in ieder geval. En datzelfde resultaat kunnen wij ook voor jou behalen! Geen zorgen meer om een lege agenda. Geen zorgen meer om de kosten van je praktijk. Geen website leren bouwen en daar heel veel tijd aan kwijt zijn. Of je brein breken over goede, pakkende teksten voor op jouw website. Evenals je druk maken om adverteren: want dat is nog best een uitdaging…! Minder zorgen als ondernemer in de zorg. Hoe zou jouw dagelijks leven er uitzien zonder al deze zorgen?
Contact opnemen?
Wat kunnen wij jou bieden?
- Een constante toestroom van 1 á 3 nieuwe cliënten per week
- Meer tijd - onze praktijkassistente staat voor jou klaar om telefoontjes aan te nemen van potentiële nieuwe cliënten
- ‘No cure, no pay’ - je betaalt alléén als een cliënt bij jou op gesprek is geweest!
- Geen vaste maandelijkse abonnementskosten
- Vast tarief van €59,- (excl. BTW) per aanmelding
- Geen kosten wanneer cliënt de afspraak annuleert
- Voor bestaande én startende praktijken
- Een website waarop je goed online wordt gevonden en gepresenteerd, zonder je druk te hoeven maken om dingen als Google Ads, SEO etc. (want daar wíl je je helemaal niet in verdiepen…)